czwartek, 11 czerwca 2015

Wycieczka do leśniczówki

W dniu 2 czerwca dzieci z grup Maluszków, Starszaków i Zerówki wyjechały na wycieczkę do leśniczówki w Woli Zgłobieńskiej. Był to wyjazd z okazji Dnia Dziecka. Przejście dydaktyczną ścieżką przyrodniczą umilały dzieciom opowieści leśniczego na temat lasu i jego mieszkańców. Zwieńczeniem wycieczki było ognisko i pieczenie kiełbasek.





A oto co dzieci powiedziały na temat wycieczki:

"Najfajniej było podczas szukania zwierząt" Ina, lat 5
"Na ognisku było bardzo i to bardzo fajnie" Lena, lat 5
"Podobał mi się ogień" Franiu, lat 3
"Mi się podobało jak szliśmy w lesie pod górkę" Gabrysia, lat 4
"Dla mnie najfajniejsze było zwiedzanie lasu" Ania, lat 6
"Nam podobało się wszystko" Oliwia, lat 6 i Krzyś, lat 6
"Było tam takie królestwo. Leśniczy mówił" Ksawery, lat 5
"Mi się podobało jechanie autobusem" Adrian, lat 4
"W autobusie były fajne okna i firanki" Milena, lat 5
"Powiedziałam leśniczemu, że znalazłam poroże" Kalina, lat 5
"Mi się podobało jak wysiedliśmy z autobusa w lesie" Dawid, lat 4
"Leśniczy fajnie opowiadał o drzewach" Nikola, lat 6 i Ania, lat 6
"Było tam drzewo, które miało dużo lat" Nicola, lat 5
"Myśleliśmy, że drzewa mają muszle w sobie" Ina, lat 5
"Najlepsze było łapanie żabek" Zuzia, lat 6 i Mateusz, lat 6
"Podobało mi się ognisko i kiełbaski" Kuba, lat 4
"Podobało mi się duże, grube drzewo" Zosia, lat 5


Autorzy: dzieci z grup Maluszków, Starszaków i Zerówki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz